Znamo da će ljudi u budućnosti sve više voditi računa o kvalitetu hrane koju konzumiraju. Posmatranjem i analiziranjem svetskih trendova, sa osvrtom na ono što čini suštinu naše Grupe – definisali smo viziju budućnosti koja se oslanja na našu dugorčnu strategiju razvoja.
Verujemo da će ljudi širom sveta u budućnosti sve više i više pridavati značaj kvalitetu svoje ishrane.
Mi u Puratosu smo blizu kupaca i potrošača bilo gde.
Pretvaramo tehnologije i iskustva o različitim kulturama širom sveta, u nove prilike, kako bi pomogli našim kupcima da budu što uspešniji u svom poslu.
Naš cilje je da kupcima omogućimo potpuni mir u radu. I zahvaljujući našem globalnom prisustvu i našem razmevannju različitih kultura, takođe želimo da budemo izvor inspiracije i novih ideja.
Sa našim kupcima i partnerima radimo na svakom koraku, kako bi mogli da nastave da nude najbolje svojim potrošačima. Naš cilj je da budemo njihovi pouzdani partneri u razvoju
Ovaj položaj zahteva stalnu pažnju. Naš pristup i naše vrednosti pomažu nam da postignemo naše ciljeve.
Kako bismo zaslužili poverenje naših kupaca kvalitet porizvoda i usluga mora biti besprekoran.
Jednorog kao simbol etike i hrabrosti nalazi se na našem logou. Ova poznato mitološko biće predstavlja sve ono što zastupamo.
Naši kupci su zanatske pekare, poslastičarnice, HoReCa sektor, pekarska industrija, konditori, supermarketi… Sve što radimo radimo zbog njih.
Cenimo odnose sa našim kupcima, zaposlenima i partnerima. Naš način rada zasniva se na poverenju koje je u osnovi svega čime se bavimo. Poverenje je ključna naša vrednost koja nam omogućava da budemo pouzdani partneri u razvoju mnogim kupcima širom sveta