Klasika na novi način

5 sep 2017

Blog

U današnjem svetu brzog razvoja i još bržeg tempa života, ono što  potrošačima pruža oslonac je tradicija. I to je razlog zašto su klasični proizvodi uvek aktuelni. Nasuprot ovoj činjenici više od 60% potrošača ipak očekuje sve više inovacija u budućnosti.

Pravi je trenutak da maksimalno iskoriste klasiku, postavljajući je na viši nivo.

Predstavljamo 7 praktičnih saveta koji vam mogu pomoći da započnete ovaj proces!

Porcije za deljenje

Sve više potrošača opredeljuje se za proizvode koje mogu da podele sa drugima. To je sjajan način za interakciju, ali i prilika da se uživa u većem izboru ukusa. Na primer mix & match tart - pruža vam mogućnost beskonačnih kombinacija, dok veličina i oblik tarta ostaju isti. Možete ponuditi ceo tart sačinjen od komada najrazličitijih ukusa. Potrošači su ti koji imaju slobodu da miksuju i slažu ukuse po svom izboru. 

Sezonske kreacije

Iskoristite u potpunosti ono što aktuelna sezona ima da ponudi. Umesto klasične pite sa jabukama koja je tipična za zimski period, ponudite pitu sa poširanim kruškama, ili pecivo sa mandarinom. Probajte sa nekim možda „zaboravljenim“ voćkama kako bi potrošače vratili nekim nostalgičnim ukusima. Zamenite u vašem tartu šljive sa dunjama i učinite ga neverovatno ukusnim. Iskoristite dostupnost i povoljne cene sezonskog voća, win-win situacija i za vas i za vaše potrošače

Razmislite o smanjivanju

Da li ste razmišljali o mini verzijama vaših klasičnih proizvoda? Mini kroasani na primer. Ovo je idealan način da ponudite veći izbor proizvoda i da vaša vitrina izgleda drugačije i zanimljivije. Ponudite pakovanja sa selkcijom različitih mini proizvoda, ili još bolje pozovite vaše potrošače da sami kreiraju sadržaj pakovanja za sebe.  

Uđite u formu

Istaknite se vašom kreativnošću! Zašto bi bejgl ili krofna uvek bili okruglog oblika? Zašto ne napraviti četvrtasti makaron ili tart? Ukoliko ne želite da menjate već provereni ukus vaših proizvoda uvek možete da se igrate njihovim oblikom. Zadržite prepoznatljiv ukus, ali iznenadite potrošače jedinstvenim i neočekivanim oblikom. Trouglasti keks? Zašto da ne.

Lokalni heroji u novom ruhu

Svako mesto, regija ima svog lokalnog heroja. Na globalnom nivou tu su Red Velvet Cake u Americi, Chiffon Cake u Aziji, Carrot Cake u Engleskoj. Ovi proizvodi lagano osvajaju i ostatak sveta. Zašto ih ne bi malo osvežili - Pink Velvet Cake? Carrot mafin za poneti?

Hibridi

Potrošači uživaju u novim tipovima proizvoda, oblicima, teksturama... podjednako kao i u tradicionalnim i već poznatim. Zato je primetan trend hibridnih prekarsko-poslastičrskih proizvoda: kreiranje novih, kombinacijom dobro poznatih klasika. Kroasan + Mafin = Krafin! 

Slatko vs Slano

Iznenadite vaše kupce tako što ćete klasična slatka peciva zameniti slanim varijantama. Slani mafin sa slaninom, jajima i sirom, idealna ponuda za doručak, zar ne? A može i obrnuto; slatki hleb sa jagodama i čokoladom kao osnov za fenomenalni grilovani sendvič.