Strateški vodič za brendove hrane koji žele da potrošačke trendove u 2024. godini okrenu u svoju korist

31 maj 2024

Blog
Taste Tomorrow
Vesti

U dinamičnom svetu industrijske proizvodnje hrane, praćenje trendova koji se stalno menjaju nije samo izazov već prilika da se redefiniše uspeh. Izvlačeći zaključke iz opsežnog istraživanja potrošača Taste Tomorrow, Puratos predstavlja sveobuhvatan vodič posebno skrojen za proizvođače industrijske hrane. Ovaj vodič pruža korisne savete za razumevanje i navigaciju kroz najnovije trendove i zahteve u 2024. godini, osiguravajući da vaš brend ne samo da ispunjava, već i prevazilazi očekivanja potrošača.

KREIRANJE KLASIKA I POVEZIVANJE

Prihvatajući trendove 'Newstalgia' i ' Klasici za sva vremena', koji su ocenjeni kao glavni potrošački trendovi u oblasti pekarstva i peciva za 2024. godinu, industrijski proizvođači imaju odličnu priliku da obogate segment inovacije proizvoda. Prema najnovijem istraživanju potrošača Taste Tomorrow, želja za poznatim elementom prilikom isprobavanja nove hrane na globalnom nivou je porasla na 73% u 2024. godini, sa 67% u 2021. Da bi iskoristili ovaj trend, proizvođači hrane mogu da povežu voljenu klasiku sa modernim obrtom.

Ovaj trend je posebno relevantan za pekare i poslastičare koji prave torte, kekse i peciva, jer se upravo ovi proizvodi povezuju sa toplinom, nostalgijom i komforom. Ali ovo se može primeniti i na mnoge druge mozda, neočekivane kategorije, na različite načine. Razmislite o ograničenim ponudama određenih proizvoda ili oživljavanju bezvremenskih favorita sa savremenom notom, crpeći inspiraciju iz uspešnih primera kao što su Campbellovi špageti-O u retro limenkama.

Neki brendovi reaguju na ove trendove kampanjama nostalgije. Imajte na umu da se postojeći trend nostalgije odnosi na proizvode i uspomene iz 1990-ih i ranih 2000-ih i da ga pokreću milenijalci koji su sada u godinama kada dobro zarađuju. Ovo vam može pomoći da identifikujete koji klasici mogu da budu interesantni, pružajući ideju za inovacije koje neprimetno spajaju tradiciju sa novitetom.

Najbolji primer za ovo je kampanja Pizza Hut sa temom nostalgije, gde su potrošači mogli da ponovo prožive svoja iskustva iz detinjstva igrajući retro igru Pac-Man, ali sada koristeći tehnilogiju izmenjene stvarnosti, koja se nalazi na kutijama za picu, stvarajući nezaboravnu i privlačnu vezu sa prošlošću.

TRANSPARENTNE INOVACIJE I ODRŽIVI IZVORI

Na globalnom nivou, 64% potrošača aktivno traži održivo proizvedene proizvode. Ova potražnja je posebno izražena na Bliskom istoku i u Africi (78%), Južnoj Americi (75%) i Azijsko-pacifičkim zemljama (71%). Za kompanije koje se bave proizvodnjom hrane i koje žele da napreduju, transparentnost u nabavci i metodama proizvodnje je od najveće važnosti. Da bi se istakli i privukli veliki broj potrošača, proizvođači industrijske hrane bi trebalo da idu korak dalje. Odlučite se za etički lanac snabdevanja, obezbeđujući pravednu nadoknadu za poljoprivrednike i koristite neprskane useve.

Da bi se ovaj trend iskoristio, industrijski  i mali proizvođači hrane bi trebalo strateški da prilagode svoje proizvode i pakovanje:

Počnite tako što ćete jasno pokazati svoju posvećenost transparentnosti na ambalaži. Prikažite direktne podatke o tome odakle sastojci dolaze i kako se dobijaju, sa fokusom na održive prakse. Pošto 68% potrošača vodi računa o ovim informacijama, brendovi hrane mogu da ih upotrebe kako bi stekli poverenje potrošača i istakli se u odnosu na konkurenciju.

Proširite svoju posvećenost transparentnosti tako što ćete iskoristiti globalno traženi aspekt „lokalnog izvora“. Značajnih 65% potrošača hranu napravljenu od sastojaka koji su proizvedeni lokalno, povezuje sa boljim zdravljem, prevazilazeći pojam puke održivosti. Prihvatanje ovog aspekta usklađuje se sa željama potrošača i značajno povećava privlačnost vašeg brenda na tržištu.

Poleđina pakovanja je za mnoge potrošače danas, važana koliko i lice pakovanja. Oni pažljivo pregledaju listu sastojaka vašeg proizvoda i očekuju da vide sastojke koje razumeju. Jasne informacije na konciznim etiketama su u skladu sa razvojem želja i razmišljanja potrošača, povećavajući privlačnost proizvoda i odgovarajući na trend „čiste (čistije) etikete“.

INOVACIJE NA BILJNOJ BAZI

Iskoristite sve veću potražnju za biljnim pekarskim proizvodima u 2024. Značajnih 56% potrošača aktivno traži veganske opcije, posebno na Bliskom istoku (74%), u Africi (74%), Južnoj Amerikci (70 %) i Azijsko – pacifičkom regionu (68%). Ovi ubedljivi podaci naglašavaju značajan zaokret ka opcijama na biljnoj bazi.

Da biste se uskladili sa ovim rastućim trendom, razmislite kako da svoje pekarske bestselere ponudite u 100% veganskom formatu. Upoznajte se sa biljnim alternativama kao što su specijalne masti, zamene za jaja, prelivi koji liče na šlag, čokolada nalik mlečnim čokoladama, kremovi i punjenja na bazi masti i alternative mlečnim proizvodima – sve ovo je dostupno u potpuno biljnim verzijama. Ovi inovativni sastojci ne samo da pružaju ukus i praktičnost, već imaju i dodatne prednosti. Neki proizvodi na biljnoj bazi ne sadrže alergene, lakše se čuvaju i obrađuju sa higijenskog stanovišta i smanjuje se rizik od kontaminacije hrane. Dodatno, oni doprinose značajnom smanjenju uticaja vaših proizvoda na životnu sredinu, što je izuzetno privlačno za povećanu ekološku svest današnjih potrošača.

Sada je pravi trenutak za proizvođače hrane da iskoriste opcije na biljnoj bazi u svoju korist. Napravite divne, slatke posne proizvode koji odgovaraju na želje potrošača koji daju prednost svom zdravlju i zdravlju planete. Brojne prednosti ovih proizvoda će postaviti vašu pekaru na čelo ovog novog, transformativnog i održivog pokreta u prehrambenoj industriji.

Istražite naš širok asortiman 100% biljnih sastojaka u Puratos Plant Forward, i prigrlite održivost, zdravlje i inovacije.

Budite u toku sa najnovijim potrošačkim trendovima uz Taste Tomorrow!