Senzorna analiza

Testiranje proizvoda

Iako potrošači uvek rado žele da probaju dobro pecivo ili kolače, možda ne znaju uvek kako da opišu i procene svoje reakcije na te proizvode. Štaviše, kada biraju, koliko na njihovu odluku utiču faktori kao što su mesto kupovine ili informacije o proizvodu kao što su etikete, pakovanje, brendiranje ili predhodno iskustvo?

Razumevanje načina na koji potrošači razmišljaju je veoma težak zadatak, ali znanje o tome šta potrošač želi je od vitalnog značaja za naš rad. Zato smo razvili sveobuhvatni program za senzornu analizu putem koga vršimo detaljna testiranja potrošača kako bi ocenili naše nove proizvode i njihovu primenu.

Rezultati ovih testova se analiziraju i dele sa našim kupcima kako bi im pomogli da odluče da li predloženi gotovi proizvodi zadovoljavaju zahteve i očekivanja potrošača.

Ukoliko želite da saznate više o tome kako senzorna analiza može da vam pomogne da unapredite vaše proizvode, kontaktirajte nas.